
Današnje poslovanje je nezamislivo bez obezbeđenja servisa, tehničke podrške i pružanju servisnih usluga. Adekvatna podrška omogućava našim poslovnim partnerima neophodnu sigurnost, stabilnost i konkurentnu prednost na tržištu.
Naša tehnička služba je stručno obučena uz konstantno usavršavanje i praćenje novih tehnologija, te svojom stručnošću i iskustvom je na usluzi našim partnerima pri čemu svojim znanjem i zalaganjem ispunjavaju sve zadatke i rešavaju sve izazove koje nove tehnologije zahtevaju i nude.
Osim stručne osposobljenosti veoma važna je i komunikacija između poslovnih partnera. Naši serviseri su stručno osposobljeni i sa bogatim iskustvom, koriste svoje znanje i veštine, te najmoderniji i visokosofisticirani alat, kako bi vam pružili najbolju uslugu u što kraćem roku, bez obzira da tražite informacije o uređajima, potrošnom materijalu, rezervnim delovima ili kvaru. Uvek su vam na raspolaganju.
Za rad u modernom servisu potrebno je kontinuirano školovanje i sertifikovanje koje provode sami proizvođači opreme. Sertifikovanje i obuka servisnih inženjera obavlja se u edukacionim centrima širom Evrope i sveta, i to za svaki uređaj posebno. Grafoadria zajedno sa Grafik.net-ovim moćnim servisnim odeljenjem trenutno poseduje više od sto sertifikata za opremu, a na terenu kod naših klijenata održavamo više od dvesta uređaja. U mogućnosti smo pružiti servisnu podršku 24/7 putem više modela servisnih ugovora, kako u vremenu trajanja garancije na uređaj, tako i van garancije.
Po prijemu poziva i ukazane potrebe za servisnom intervencijom, naši se inženjeri pre odlaska na teren najpre spajaju na vašu opremu preko interneta (remote support), tako da već pre dolaska kod klijenata znaju kakav je kvar i što je od servisnih delova potrebno za popravak uređaja. U slučaju da nemamo rezervnih delova na zalihama, od narudžbe do ugradnje kod korisnika u proseku ne prolazi više od 48 do 72 sata.
Svaka servisna poseta se evidentira i arhivira, tako da posedujemo kompletnu dokumentaciju i hronologiju kvarova i popravaka koji su obavljeni na svakom uređaju. Ukoliko dijagnostika ili popravak zahteva znanja koja naši inženjeri ne poseduju, dostupan nam je help desk direktno od samog proizvođača opreme, kao i njihova potpuna podrška.
Grafoadria vam takođe može pružiti konsalting po pitanju nabavke produkcionih mašina i softvera za više grana grafičke industrije. U saradnji sa Grafiknetom imamo veliko iskustvo u prodaji mašina za pripremu štampe, produkcionih mašina u digitalnoj štampi, doradnih mašina za ofset, digitalnu i flekso štampu, kao i MIS softvera u ofset, digitalnoj i štampi etiketa.